کد خبر 1644403
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
خبر بد تاج برای تائید ورزشگاه‌های باشگاه‌های لیگ برتری از سوی AFC

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: تیم ملی برای همه ایران است و هر چقدر بتوانیم دیدارهای تیم ملی را به شهرهای مختلف ببریم، بهتر است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی الان در مشهد است و همه امکانات ورزشگاه امام رضا (ع) را قبول قبول دانست و تائید کرد که امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را در مشهد برگزار کنیم و آن خاطره تلخی که هم برای ما و هم فیفا ایجاد شده بود از بین برود.

وی اظهار داشت: همه مسولان استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی در این رابطه همکاری لازم را دارند. چند روز پیش هم جلسه‌ای در وزارت کشور با حضور مسئولان صدا و سیما، معاونت سیاسی، مسئولان آستان قدس رضوی و بنده برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که بتوانیم از امکانات کشور به نحو احسن استفاده کنیم.

تاج در خصوص برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نیز گفت: در کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوباتی را می‌گذرانند که شاید کشورهایی که عضو هیات رئیسه هستند زودتر متوجه می‌شوند. ما متوجه شدیم که در اواخر پاییز یک شرکت استرالیایی قراردادی را با ای اف سی منعقد کرده که بیایند باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های کشورها را بازدید کنند که ایران جزو اولین کشورها است.

وی افزود: اگر در ورزشگاه‌های ما کارهایی انجام نشود و نواقص رفع نشود، همه را رد می‌کنند و این خبر بسیار بدی برای کشورمان است. ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم و از ۲۶ خرداد برای تجهیز ورزشگاه‌ها جلساتی را برگزار کردیم. با وزارت ورزش، شرکت توسعه تجهیز، مدیران کل، رئیسان هیات‌های استانی و هیات‌ها و مسوولان باشگاه‌ها هم در جلسات متعدد، خواستیم که باید این نواقص را برطرف کنند اگر برطرف نشود هم بازی انجام نمی‌شود و هم مجوز باشگاهها تائید نخواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم و ورزشگاه آزادی تهران تا پایان پاییز آماده میزبانی است و همه تجهیزات در آنجا فراهم شده و یک ورزشگاه متفاوتی را خواهید دید. در ورزشگاه‌های دیگر هم کار در حال انجام است. ورزشگاه نقش جهان باید چمنش درست شود و فولادشهر و غدیر اهواز هم شرایطشان خوب است.

وی با اشاره به تاکید وزیر ورزش برای رفع نواقص ورزشگاه‌ها گفت: شخص وزیر آدم عمرانی است و خیلی جدی گفتند که باید همه اینها آماده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس